مجموعه داستانی همسفر از منوی ابشاری کنار صفحه با کلیک بر روی "همسفر" قابل دسترسی می باشد. مجموعه غرور و تعصب به صورت کامل و خصوصی برای علاقه مندی که ایمیل خود را اعلام کرده اند انتشار پیدا خواهد کرد.

چهارشنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۷

آخرین رقص (فایل پی دی اف و موبایل)

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز و بازدید کنندگان ارجمند. امیدوارم حال همگی خوب باشه. قبل از همه ماه رمضان را خدمت همه ی دوستان تبریک عرض می کنم و امیدوارم که نماز و روزه هاتون قبول باشه و دست خالی از این ماه بیرون نریم.

خیلی دلم می خواست که وقت کافی داشتم تا آخرین رقص رو ادیت کنم . اما متاسفانه فعلا وقش رو ندارم. برای همین هم همون فایل قبلی رو میذارم. دیگه اشتباهات تایپیش رو به حواس پرت بنده ببخشید.
این هم فایل آخرین رقیص

دانلود فایل پی دی اف

دانلود فایل مخصوص موبایل


و اما چند تا نکته.
اول اینکه از سایت قفسه کمال تشکر رو دارم که با قرار دادن این داستان توی کتابخانه ی مجازیشون کمک کردند که افراد بیشتری این داستان رو دنبال کنند.
لینک مستقیم به صفحه ی مربوط به همسفر در سایت قفسه

نکته ی دوم هم اینکه برای یه هفته تا ده روز احتمالا نباشم. دارم یه سفر می رم. اگه نرفتم که در خودت هستم. اگرم رفتم که ایشالا بعدش دوباره میام . گفتم نگی نگفتی.:P

برای همگی دوستان آرزوی سلامتی و شاد کامی دارم و امیدوارم موقع سحری و افطار ما رو هم از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.

۷ نظر:

ناشناس گفت...

حامی و کتی جان بابت تبدیل هر دو نوشته(همسفر-آخرین رقص) برای موبایل ممنون

ناشناس گفت...

ممنوم حامی از اینکه زحمت کشیدی و فایل اخرین رقص رو تو این وبلاگ گزاشتی.
ایشالا به سلامتی از سفر برگردی تا دوباره دوره هم جمع باشیم.
hasty_jon

ناشناس گفت...

سلام
آقا مبارکه .... قفسه سایت بزرگیه و خواننده های زیادی داره ... خیلی خوبه
شاد و سلامت باشید

ناشناس گفت...

احسان:
حامی جان مبارکه.میگم یذره از ده روز رد نکرده؟؟

ناشناس گفت...

خوش حالم که با اینجا آشنا شدم
شاد باشید

ناشناس گفت...

سلام خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم مثل اینکه خیلی وقت آپ نکردید میخواستم اگه میشه غرور و تعصب و برام میل کنید

ناشناس گفت...

salam hami va katie aziz
man dastane hamsafar va akharin raghs ra khundam
vaghan ghashang budan
khoshhal misham age dastane jadid gozashtid khabaram konid
bisabrane montazeram
ta bad.